Skip to content

Hair Cutting Stories › Forums › Story Ideas › Hairstory request / verhaal schrijven

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    barberman
    Participant

Would anybody be interested in writing detailed stories on specific girls? In English, but if possible in Dutch would be also great

Stef
    Participant

Hallo barberman. Ik vind het super om verhalen te lezen over jonge pubermeiden die geknipt moeten worden van hun moeder. Of streng christelijke meiden die met een lange rok een hele korte strakke bob krijgen. En lees graag over kapmantels en kraagjes. Misschien kun je hier iets mee.

barberman
    Participant

Hoi Stef, kan je mij evt eens berichtien lijkt me erg gaaf zo een verhaal….had er wel een paar in gedachten.

Gabriel
    Participant

Je vraagt om “specific girls”… denk je dan aan echte meisjes… Wat te denken aan de diverse beauties in de schaatswereld, of wielrenerij. Ik kan soms echt genieten van de lange haren die ze hebben… en dan fantaseren hoe dat geknipt gaat worden. Wat als Jutta Leerdam nu eens een weddenschap aan moet gaan, met de inzet van haar blonde lokken als prijs? Of de donkerrode lokken van Antoinette de Jong… Ik heb er al eens over geschreven…

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.